Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center

4.3 (419 beoordelingen)

Schiphol Boulevard 101, Amsterdam, 1118BG, Netherlands   •  Weer:    •   Lokale tijd:     •  Telefoon: (31)(20) 316 4300  

4.3

Veelgestelde vragen




Algemeen

Heeft het Sheraton Amsterdam Airport Hotel internet voorzieningen?

Ja. Elke gast voorzien wij van gratis, draadloos internet dat u in het hele hotel kunt gebruiken. Uw login moet iedere vier uur ververst worden. Als gast kunt u er ook voor kiezen om een internet code bij de receptie te kopen, die u kunt gebruiken in ons Business Center. Wij rekenen hiervoor €10,- voor de eerste 30 minuten. Meer informatie >

Ligt het Sheraton Amsterdam Airport Hotel voor of na Immigratie?
Het hotel ligt ideaal na Immigratie en waar u uw bagage afhaalt. Zodra u de terminal uit stapt, kunt u de borden volgen waar “Sheraton” of “P1” op staat. Het hotel is het enige hotel dat binnen het vliegveld ligt met directe toegang tot alle terminals.

Kan ik bij Sheraton Amsterdam Airport Hotel ook een kamer boeken voor één dag?

Ja, bij ons kunt u kamers boeken voor een verblijf tussen 8 uur ‘s ochtends en zes uur ’s avonds. Deze verblijven kunnen niet verlengd worden. Meer informatie >

Ik heb een klacht, met wie moet ik contact opnemen?

U kunt onze Duty Manager bereiken via e-mail: FrontOffice.00301@starwoodhotels.com. Wij stellen het op prijs als gasten hun feedback aan ons laten weten, zodat wij weten waar onze verbeterpunten liggen.

Met wie moet ik contact opnemen voor incorrecte creditcard rekeningen?

Hiervoor kunt u e-mailen naar onze accounting afdeling op sheraton.amsterdam@sheraton.com.

Biedt Sheraton Amsterdam Airport Hotel kamerprijzen van reisorganisaties?

Ja, maar dit is afhankelijk van onze beschikbaarheid. Reisorganisatie kamerprijzen kunt u boeken op www.starwoodpro.com. Organisaties hebben een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om toegang te krijgen tot de website. Meer informatie >

Hoe kom ik in contact met Sheraton Amsterdam Airport Hotel’s gevonden voorwerpen afdeling?

Mocht u iets verloren zijn, dan kunt u mailen naar sheraton.amsterdam@sheraton.com waarin u de details van uw verblijf vermeldt en ons verteld wat u verloren bent. Wij zullen hierna zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Pers

Sheraton Amsterdam Airport Hotel & Conference Center wil graag meewerken aan uw verzoek. Klik hier voor meer informatie over de PR van het hotel.

Voor verzoeken kunt u contact opnemen met Ellen Bruens, Director of Communications voor verschillende Marriott Brands in België en Nederland. U kunt haar bereiken via e-mail op ellen.bruens@marriott.com.

Reserveringen

Welk formulier moet ik invullen voor een creditcard machtiging?
U kunt het formulier hier downloaden. Stuurt u het formulier alstublieft ingevuld op voordat u arriveert.

Hoe kan ik mijn reservering aanpassen bij Sheraton Amsterdam Airport Hotel?

Onze reserveringen afdeling kan u helpen bij het aanpassen van uw reservering. U kunt ze direct bereiken via e-mail sheraton.amsterdam@sheraton.com.

Hoe kan ik een vergaderzaal boeken bij Sheraton Amsterdam Airport Hotel?

Om een vergaderzaal te boeken kunt u bellen naar +31 20 316 4337 of mailen naar events.amsterdam@sheraton.com. Meer informatie >

Parkeren

Wat zijn de kosten voor het parkeren bij Sheraton Amsterdam Airport Hotel?
Onze standaard parkeer kosten zijn €48,- per dag, maar kunnen zelfs gratis zijn voor Hybride auto’s. Meer informatie >

Vacatures

Waar kan ik solliciteren naar een baan bij het Sheraton Amsterdam Airport Hotel?

Hier vindt u informatie over onze openstaande vacatures.

 

Hotelbeleid

Alcoholbeleid

Alcoholische dranken worden alleen geserveerd als u 18 jaar of ouder bent en u zich geldig kunt identificeren.

Leeftijdsbeleid

Gasten moeten 18 jaar of ouder zijn om een kamer te boeken.

Rokersbeleid

Ons hotel is volledig rookvrij. Het gebruik van e-sigaretten en vaporizers is ook niet toegestaan. De schoonmaakkosten van roken binnen het hotel zijn €175,-. U kunt roken in de daarvoor aangewezen plek: op verdieping 0 voor onze hoofdingang.

Beveiliging beleid

24-hour beveiliging.

Borg

Voor iedere boeken rekenen wij €60,- aan borg en stadsbelasting per persoon per dag. Wij zullen hiervoor een machtiging doen op uw credit card of u kunt een betaling doen in cash.

Credit Card van iemand anders -Iemand die wenst te betalen voor een gast in het hotel moet (vooraf aan het verblijf van de gast) een fax/e-mail sturen met een kopie van de voor- en achterkant van de credit card die gebruikt wordt. In deze fax/e-mail moet ook een formulier (direct aanvragen bij het hotel) toegevoegd worden voor de machtiging op de credit card.

Vooraf betaalde en niet-terugbetaalbare reserveringen - Bij aankomst dient u als gast een credit card te tonen (samen met een geldig identiteitsbewijs) zodat wij kunnen nalopen of de reservering klopt. De creditcard wordt gebruikt als garantie voor extra’s. Mocht u niet dezelfde creditcard kunnen aantonen als de creditcard van de reservering, dan wordt de oorspronkelijke creditcard terugbetaald. Hierna wordt u op de creditcard die u heeft meegenomen in rekening gebracht voor de totale kamerprijs.

Bedrijfsfactuur -Het gefactureerde bedrijf dient een fax te sturen op aanvraag van de factuur. Hierin graag vermelden welke kosten betaald worden door het bedrijf. Alle directe facturen moeten eerst worden goedgekeurd door onze accounting afdeling. Dit moet geregeld worden voor u arriveert door Sheraton Amsterdam Airport Hotel.

Vooraf betalen met een cheque - Mocht een bedrijf van te voren willen betalen met een cheque, dan is het nodig om de cheque ten minste drie weken voor aankomst gecheckt worden door Sheraton Amsterdam Airport Hotel om te verzekeren dat de cheque door de bank kan worden betaald.

Kinderopvang

Vanwege aansprakelijkheidsredenen heeft Sheraton Amsterdam Airport Hotel geen kinderopvang service.

Kinderen

Vanwege veiligheidsredenen stellen wij een maximum van drie gasten per kamer. Dit geldt ook voor gasten die met kinderen reizen. Kinderen tot en met zeventien jaar betalen €25,- per nacht voor een extra bed en kinderen vanaf zeventien jaar betalen €45,- per nacht voor een extra bed. Kinderen tot en met 17 jaar kunnen gratis in de kamer verblijven als ze slapen in het ouderlijk bed.

Huisdieren

U mag maximaal 1 klein huisdier meebrengen in uw kamer. Huisdieren zijn niet toegestaan in het restaurant en onze andere algemene ruimtes. Het maximale gewicht van een huisdier mag 10 kg zijn en staand niet hoger dan het knie-level van een gemiddelde volwassen man zijn.

Vroeg inchecken

Onze standaard incheck tijd is drie uur ’s middags. U kunt een vroege check-in aanvragen, maar deze kan niet gegarandeerd worden en is afhankelijk van beschikbaarheid. Om een vroege check-in te garanderen, dient u de kamer één nacht voor uw aankomst te boeken. Als u geen extra nacht van te voren wilt boeken en er is toch een kamer beschikbaar op het moment dat u aankomt, rekenen wij een bedrag van €50,- als u incheckt voor en tien uur ’s ochtends.

Laat uitchecken

Onze standaard uitcheck tijd is twaalf uur ’s middags. U kunt een late check-out aanvragen, maar deze kan niet worden gegarandeerd en is afhankelijk van beschikbaarheid. Als u laat uitcheckt kost dit €10,- per uur vanaf twaalf uur ’s middags tot zes uur ’s avonds. Na zes uur ’s avonds wordt de prijs van een volledige nacht gerekend.


Cheque acceptatiebeleid

Ons hotel accepteert reizigers cheques. Persoonlijke cheques worden niet geaccepteerd.

Aansluitende kamers beleid
Aansluitende kamers zijn beschikbaar maar niet gegarandeerd. U moet dit van te voren aanvragen en daarvoor dient u direct contact op te nemen met het hotel.

Vroeg vertrek beleid

Reserveringen op vooraf betaalde tarieven kunnen niet worden aangepast zonder het verliezen van de volledige borg. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Cadeaubonnen beleid

Om een cadeaubon in te wisselen kunt u contact opnemen met Miranda van der Gronde op (31)(20)3164311 of miranda.vandergronde@starwoodhotels.com.

Wachtlijst beleid
Sheraton Amsterdam Airport hotel maakt gebruik van een wachtlijst. Neem direct contact op met het hotel om op de wachtlijst geplaatst te worden. Gasten zullen hun telefoonnummer moeten opgeven en zullen dan gebeld worden zodra er een kamer beschikbaar is.

Close